سالمندان اراک ،بیایید با هم به آینده فکرکنیم

مجموعه مقالاتی پیرامون سالمندان آلزایمری

سالمندان اراک ،بیایید با هم به آینده فکرکنیم

مجموعه مقالاتی پیرامون سالمندان آلزایمری

دعاهای زمضان

بسم الله الرحمن الرحیم

 اللهمَ  اجْعلْ صِیامی فـیه صِیـام الصّائِمینَ وقیامی فیهِ قیامَ القائِمینَ ونَبّهْنی فیهِ عن نَومَةِ الغافِلینَ وهَبْ لی جُرمی فیهِ یا الهَ العالَمینَ واعْفُعنّی یا عافیاً عنِ المجْرمینَ.

خدایا قرار بده روزه مرا در آن روزه داران واقعى وقیام وعبادتم در آن قیام شب زنده داران وبیدارم نما در آن از خواب بى خبران وببخش به منجنایتم را در این روز اى معبود جهانیان ودر گذر از من اى بخشنده جنایات کاران.

دعاى روز د 

ادامه مطلب ...

رمضان


در ماه مبارک رمضان
روزه‌داران برنامه ‌غذایی سالم را رعایت کنند

رئیس مرکز بهداشت استان مرکزی گفت: افراد روزه‌دار در ماه مبارک رمضان به رعایت برنامه ‌غذایی سالم توجه ویژه داشته باشند.

خبرگزاری فارس: روزه‌داران برنامه ‌غذایی سالم را رعایت کنند
 

   ادامه مطلب ...

ساخت خانه بچه های بی سرپرست

جوانی این احتیاجات خود را بیش از پیش نشان می دهد . با توجه به فضای نگهداری فرزندان و کمبود فضا ، ساخت یک مکان با امکانات رفاهی مناسب ضروری به نظر می رسد . بنابراین

در راستای اهداف مؤسسه و جهت اسکان دائم فرزندان قراراست ازطریق اداره کل  مسکن وشهرسازی استان مرکزی زمینی به مساحت 2000متر مربع به این موسسه تحویل شود ولی چون زمین دولتی به موسسات خیریه رایگان داده نمی شود احتیاج به 400/000/000ریال معادل 40 میلیون تومان دارد که ازهمینجا ازهمه خیرین ونیکوکاران درخواست می کنیم این موسسه را یاری نمایند  . 

زمین مذکور واقع در شهرک گردو-میدان کوهنورد ـ بعدازبیمارستان امام خمینی (ره)- جنب دانشگاه بهزیستی  می باشد و درحال حاضر اقدامات اولیه انجام شده  . نقشة پیشنهادی خوابگاه ها فرزندان بی سرپرست وسالمندان آلزایمری -اداری ودر نقشة مذکور پیش بینی  . با توجه به احتیاجات فرزندان  وسالمندان، خوابگاه ها دارای : سالن اجتماعات ، سالن مطالعه ، اتاق بازی ، کارگاه حرفه آموزی و ... خواهد بود . از کلیة خیرین و نیکوکاران محترم تقاضا می شود جهت ساخت این پروژه ما را یاری نمایند تا علاوه بر اجر اخروی ، لبخند شادی بر لبان کودکان یتیم ایجاد شود . عزیزان خیر می توانند مشارکت های نقدی خود را به شماره حساب 0208936182000 نزد بانک صادرات شعبه شهیدبهشتی اراک واریز نمایند .


بحران آلزایمردرایران

راه‌اندازی 4 قطب درمان آلزایمر در کشور

سلامت > بیماری- مریم غفاری: 
در 40سال آینده بیش از 26میلیون سالمند به جمعیت سالمندان کشور اضافه خواهد شد که این روند رو به رشد جمعیت سالمندی در کشور، زنگ خطر بحران آلزایمر را به‌صدا در می‌آورد. 
 
ادامه مطلب ...

داروخانه دوستدارسالمند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: داروخانه دوستدار سالمند در درمانگاه امام رضا (ع) شیراز به منظور خدماتدهی به سالمندان راهاندازی میشود.

 

 
ادامه مطلب ...

شورای سالمندان


رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت : در سومین جلسه شورای ملی سالمندان طرح راه اندازی بانک اطلاعاتی تخصصی سالمندان در کشور به تصویب رسید . 
  ادامه مطلب ...