سالمندان اراک ،بیایید با هم به آینده فکرکنیم

مجموعه مقالاتی پیرامون سالمندان آلزایمری

سالمندان اراک ،بیایید با هم به آینده فکرکنیم

مجموعه مقالاتی پیرامون سالمندان آلزایمری

تسلیت

 

اس ام اس اربعین سری 2

 

بسوز ای دل که امروز اربعین است / عزای پور ختم المرسلین است

قیام کربلایش تا قیامت /سراسر درس، بهر مسلمین است

اربعن حسینی تسلیت باد


کمیته انجمن بانوان نیکوکار انجمن آلزایمراستان مرکزی

  1. نگاره: ‏اینم کاری بسیارزیبا از خانم فرجی وانجمن بانوان نیکوکار بسته های یلدا برای فرزندان پاییزی ،بچه های بی سرپرستی که کنار فامیل های خودشان زندگی می کنند:‏

    1. اینم کاری بسیارزیبا از خانم فرجی وخانم مرادی وانجمن بانوان نیکوکار بسته های یلدا برای فرزندان پاییزی ،بچه های بی سرپرستی که کنار فامیل های خودشان زندگی می کنند درروز30آذزبه عزیزان تحویل شد:

مادرعزیزم

  1. چندی پیش برای تهیه گزارش به سرای سالمندان رفتیم .گمان می کردیم این پدران و مادران ، والدین خوبی برای فرزندانشان نبوده اند ؛ مهمان سفره های پردردشان شدیم ،خیلی عجیب بود . مادری می گفت :
    " در دنیا تنها یک دختر داشتم . تمام زندگی ام این دختر ...بود . از کوچکترین چیزی برایش دریغ نمی کردم . خودم ، خواسته هایم ، لذت هایم ، علاقه هایم ، ارزشی نداشت . تنها او بود و هرآنچه او می خواست .

    کم کم دخترم ، زیر سایبان خنکی که از صورت سرخ سیلی خورده ام برایش ساخته بودم ، خانمی شد برای خودش ، و من پیر و شکسته . و یک روز ، مرا با ماشینی که از ارث پدرم برایش خریده بودم به اینجا آورد .

    عجیب نبود . او همان کاری را کرد که لحظه به لحظه به او آموخته بودم . من با شیره ی جانم به او یاد داده بودم که : من ، در مقابل خواسته ها ی تو ارزشی ندارم . تنها توئی که مهمی و حق زندگی کردن داری . "
    Ali rafieiادامه ...
    نگاره: ‏چندی پیش برای تهیه گزارش به سرای سالمندان رفتیم .گمان می کردیم این پدران و مادران ، والدین خوبی برای فرزندانشان نبوده اند ؛ مهمان سفره های پردردشان شدیم ،خیلی عجیب بود . مادری می گفت :
     

یلدا

  1. شب یلدای همه مبارک:
    مخصوصا شما دوست عزیز:
    نگاره: ‏شب یلدای همه مبارک:
مخصوصا شما دوست عزیز:‏