سالمندان اراک ،بیایید با هم به آینده فکرکنیم

مجموعه مقالاتی پیرامون سالمندان آلزایمری

سالمندان اراک ،بیایید با هم به آینده فکرکنیم

مجموعه مقالاتی پیرامون سالمندان آلزایمری

ورزش سالمندان

نگاه ویژه کمیته ورزش شورا به ورزش سالمندان

جمعه ۱۰ آبان ۹۲

 نگاه ویژه کمیته ورزش کمیسیون فرهنگی اجتماعی به توسعه ورزش بانوان و سالمندان می‌تواند زمینه استفاده قشرهای مختلف از فضاهای ورزشی شهرداری را فراهم کند. رئیس کمیته ورزش کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران با اعلام این مطلب به همشهری گفت: فعالیت عمده کمیته ورزش به توانمند‌سازی‌ بیشتر سازمان ورزش شهرداری تهران منجر خواهد شد تا در کشف استعدادهای جدید شهر تهران فعالیت بیشتری داشته باشد.

  
حسین رضا‌زاده با اشاره به نگاه ویژه کمیته ورزش شورای شهر تهران به توسعه ورزش همگانی برای بانوان و سالمندان گفت: با توسعه ورزش برای بانوان و سالمندان امیدواریم فضایی سرزنده برای بانوان و سالمندان فراهم آوریم و در کنار فعالیت‌هایی که منجر به استعداد‌یابی می‌شود، سایر گروه‌های سنی را نیز بیشتر مورد توجه قرار دهیم.

این عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه امکانات شهرداری تهران برای توسعه فعالیت‌های ورزشی امکانات خوبی است، افزود: با تلاشی که در کمیته ورزش شورای شهر در جریان است، امیدواریم بتوانیم اعتبار بیشتری برای توسعه فعالیت‌های فراغتی و ورزشی شهروندان در اختیار سازمان ورزش قرار دهیم تا بتوانیم محیطی مناسب برای شهروندان عزیز به‌وجود آوریم.

رضازاده به توسعه ورزش همگانی در شهر تهران اشاره کرد و اظهار داشت: مسلما مدیریت شهری تهران تنها می‌تواند در حوزه ورزش همگانی مشغول به فعالیت شود و زمینه را برای ورزش قهرمانی آماده کند. اما کشف استعدادها می‌تواند مهم‌ترین گام مدیریت شهری در توسعه ورزش همگانی باشد و با معرفی استعدادهای جدید، این افراد را به سمت ورزش قهرمانی سوق دهد.

منبع:همشهری آنلاین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد