سالمندان اراک ،بیایید با هم به آینده فکرکنیم

مجموعه مقالاتی پیرامون سالمندان آلزایمری

سالمندان اراک ،بیایید با هم به آینده فکرکنیم

مجموعه مقالاتی پیرامون سالمندان آلزایمری

پیام رئیس انجمن جهانی آلزایمر

پیام رئیس انجمن جهانی آلزایمر به مناسبت روز جهانی آلزایمر ۲۰۱۱ +

متن زیر، پیام دیزی آکوستا، رییس هیات مدیره انجمن جهانی بیماری آلزایمر، به مناسبت روز جهانی آلزایمر ۲۰۱۱ است:

هر سال که میگذرد من عینی میبینم که چگونه حرکت جهانی دمانس ، حجم و کیفیت اطلاع رسانی را در روز جهانی آلزایمر ، ۲۱ سپتامبر گسترش می دهد. این فعالیت نه فقط اطلاعات افزوده ای در اختیار منطقه، سطح کشور ها و جهان قرار میدهد بلکه مشکلات اجتماعی، بهداشت و اقتصادی را که این بیماری بدنبال دارد را نیز پر رنگ تر نمایان می سازد.

در حال حاضر ۳۶ ملیون نفر با بیماری دمانس زندگی می کنند. نیاز مبرمی دیده می شود که بیماری را باید بیشتر شناساند تا بتوان خدمات پزشکی و حمایتی را بهبود بخشید. این ارقام، چشم انداز ناامید کننده ای را ترسیم می کنند ولی ما باید چهره های فعال دمانس را به خاطر داشته باشیم. از مراقبین گرفته که با کار طاقت فرسای خود از افراد مراقبت می کنند تا محققین و دانشمندان که با صرف وقت زیاد دانش ما از بیماری را افزایش می دهند تا بلکه درمان بهتری برای بیماری دمانس بجویند. از همه مهمتر، افراد مبتلا به بیماری دمانس هستند که به جای آنهایی که دیگر نمی توانند حرف بزنند، صحبت می کنند. در روز جهانی آلزایمر ۲۰۱۱، دل ما به شماست و سپاسگزاریم. امیدواریم که تلاش شما همچنان ادامه یابد.

من برای تمامی انجمن های عضو انجمن جهانی بیماری آلزایمر و تمام آنها یکه برنامه های مفصلی در سراسر دنیا برای این روزتدارک دیده اند، آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که نتایج ارزنده این اطلاع رسانی، منافع طولانی مدت برای بیماران و مراقبین آنها به همراه داشته باشد.

دیزی آکوستا، رییس هیات مدیره انجمن جهانی بیماری آلزایمر


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد